Etude

”Etude House” produkter er målrettet kvinder, derfor er deres hovedfarve pink, da de fleste kvinder kan lide pink.

Den lyserøde farve på deres produkter er også relateret til en prinsessefantasi, som de fleste kvinder nok har haft i løbet af deres barndom. Etudes brandslogan er da også ”Alle jer der er født som en prinsesse”.

De gør prinsesse fantasien til virkelighed og og opfordrer deres kunder til anvende make-up som en leg og have det sjovt med det i stedet for at for at betragte det som en kedelig rutine, der bare bliver gentaget.

All Day Fix Pen LinerSoon Jung Hydro Barrier CreamSoon Jung 5-Panthensoside Cica BalmSoon Jung 2x Barrier Intensive CreamSoon Jung Panthensoside Sheet MaskSoon Jung pH 5.5 Relief TonerSoon Jung pH 6.5 Whip CleanserSoon Jung 5.5 Foam CleanserLip & Eye RemoverMy Beauty Tool Exfoliating Jellyfish Silicone BrushMy Beauty Tool Lovely Etti Hair BandZero Sebum Drying PowderDear Darling Water Gel TintDrawing Eye BrowCurl Fix MascaraLash Perm Curl Fix Eyelash CurlerWonder Pore CreamWonder Pore FreshnerBaking Powder Crunch Pore ScrubBaking Powder Pore Cleansing Foam

Etude House blev etableret helt tilbage i 1985 og er et af de bedst sælgende og mest populære mærker under Amore Pacific Corporation i Korea. Etude House har et bredt sortiment af produkter, som både består af hudpleje, make-up, dufte og hår og krops produkter. Etude House ønsker, at deres produkter skal være sjove, legesyge og nemme at anvende, men samtidigt skal det være kvalitetsprodukter til en pris, hvor alle kan være med. Det har gjort dem yderst populære blandt deres mange kunder.

Det legesyge Etude House

Etude House motto er ’’Play’’, hvilket deres emballage og indpakning afspejler, da den tit er sjov og legesyg. Etude ønsker at gøre det at bruge make-up til noget sjovt og ikke bare en kedelig dagligdags rutine. Etude House har i de seneste år haft stor fokus på samarbejder med andre brands som f.eks. Hersheys Chocolate, KitKat og Disney, hvor de har lavet en række limited edition makeup produkter, som har været meget populære gennem tiden.

Etude House butikker er ligeledes indrettet til, at man skal have det sjovt med make-up og at selvom man er voksen må og kan man stadigvæk lege. Mange af deres Etude House butikker ligner derfor dukkehuse eller er et stort lyserødt univers at træde ind i.

Etude House – et alsidigt brand

Etude House er også kendte for deres populære hudplejeserie Song-Jung, som består af en serie af milde hudplejeprodukter som er især gode til senstiv hud. Serien indeholder ingen skrappe tilsætningsstoffer, og er fri for parfume og er blevet meget populær for deres gode egenskaber til at bekæmpe rødme og inflammation i huden.

Udover hudpleje har Etude House også utrolig mange søde hudpleje og make-up accessories, som kan være alt fra ansigtsbørster, som både kan rense, eksfoliere og massér huden, eller et pandebånd som sørger for at få håret fri for ansigtet, når makeuppen eller hudplejerutinen skal laves til pudderkvaste.