Missha
“Missha’s filosofi er at skabe kvalitetsrige og luksuriøse hudplejeprodukter, med en høj koncentration af aktive ingredienser, i et prisleje hvor alle kan være med. Produkterne er baseret på en solid viden og forståelse for hudens komplekse fysiologiske struktur, og er udarbejdet gennem forskning, ny teknologi og grundige tests af produkternes effektivitet. Derfor kan man som forbruger være sikker på, at hvert produkt er trygt, sikkert og af højeste kvalitet.
Missha er et cruelty free brand og tester ikke nogle af deres produkter på dyr.”
Missha blev lanceret i år 2000 og har over 3000 butikker verden over. Missha er et af de mest berømte koreanske mærker indenfor hudpleje og makeup, og har millioner af fans og tilfredse kunder på globalt plan.
Missha’s filosofi er at skabe kvalitetsrige og luksuriøse hudplejeprodukter med en høj koncentration af aktive ingredienser, i et prisleje hvor alle kan være med. Produkterne er baseret på en solid viden og forståelse for hudens komplekse fysiologiske struktur, og er udarbejdet gennem forskning, ny teknologi og grundige tests af produkternes effektivitet. Derfor kan man som forbruger være sikker på, at hvert produkt er trygt, sikkert og af højeste kvalitet.
Brandet har særlig fokus på nyere fermenteringsteknikker, som er et stort hit indenfor koreansk hudpleje.
Mange af deres produkter har et højt indhold af fermenterede aktiver, som har en enestående effekt på hudens sundhed, ungdommelighed og udstråling.
Missha er et cruelty free brand og tester ikke nogle af deres produkter på dyr.