Handelsbetingelser

Dansk Svenska

Generelle oplysninger
Juridisk navn: surisuri
Organisationsform: Enkeltmandsvirksomhed
CVR-nr. 4149 2252
Adresse: Storstrømsvej 35, 6715 Esbjerg N.
E-mailadresse: info@surisuri.dk
Telefonnummer: +45 53 70 97 24

Betaling
Du kan betale med:

VISA/Dankort
Mastercard
Mobilepay
Viabill betalingsløsning

Det er sikkert at handle hos surisuri.dk
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes fra surisuri.dk

Vi tager ikke kortgebyrer.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned.

Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/

Levering
surisuri.dk afsender varer indenfor 1-2 hverdage.
Skulle det mod forventning ske, at bestilte varer ikke er på lager, modtager du straks besked herom, og hvad vi kan gøre i sagen – feks. give dig pengene tilbage eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.
Vi tilbyder levering med DAO, GLS og Bring, herved kan du frit vælge den leveringsform som passer til dine behov og ønsker.
Vi tilbyder hjemmelevering eller til pakkeshop.

Du modtager en mail med track and trace nummer, når varen er afsendt fra vores lager.
Ønsker du lokal afhentning i Esbjerg, får du besked på mail når din pakke er klar til afhentning.

DAO – Pakkeshop: 29,00 DKK

DAO – Hjemmelevering: 35,00 DKK

GLS – PakkeShop: 45,00 DKK

GLS – Omdeling til privat: 75,00 DKK

GLS – Omdeling til erhverv: 55,00 DKK

Lokal afhentning – Esbjerg (gratis)

Delivery worldwide
We deliver within EU.
Please contact info@surisuri.dk regarding delivery inside EU.

Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos surisuri.dk
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.

Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Du har 14 dage fra modtagelse, til at give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Meddelelsen kan gives til majakim@surisuri.dk. I din meddelelse, skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Du kan også benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse herom.

Fortrydelse af en del af købet    

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.  

Bemærk, at du kun kan få en del af fragtomkostningerne tilbage.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer ansvaret for varen fra tidspunktet for varens levering.
Du bedes returnere varen i original emballage.

Du bedes vedlægge ordrenummeret i pakken.

Hvis du ikke afhenter din pakke, og den derved bliver returneret til os trækker vi et gebyr på 49,- fra din ordre, som er de reelle returomkostninger som vi bliver pålagt af fragtfirmaet.

Ingen fortrydelsesret

Disse aftaler kan ikke fortrydes:  

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation relevant dokumentation for at få varen returneret.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
surisuri.dk, Storstrømsvej 35, 6715 Esbjerg N. DK.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret
Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven når du handler som forbruger. Det betyder, at du kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side, er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til os i rimelig tid efter varens modtagelse. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Klageadgang 

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte (indsæt e-mail). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: 

Center for Klageløsning 

Nævnenes Hus 

Toldboden 2 

8800 Viborg 

www.naevneneshus.dk Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – https://ec.europa.eu/consumers/odr


Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:
surisuri.dk, Storstrømsvej 35, 6715 Esbjerg N. Danmark

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Persondatapolitik
Hos surisuri.dk er dine oplysninger fortrolige og bliver behandlet i hht. persondataloven.
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
Vi foretager registreringen og videregivelsen af dine personoplysninger, med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Surisuri ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. 

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  

Den dataansvarlige på https://surisuri.dk er Maja Kim Madsen.  

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@surisuri.dk

Standardfortrydelsesformular

Handelsbetingelserne er senest opdateret april 2022.

Handelsvillkor

Allmän information
Juridiskt namn: surisuri
Organisationsform: Enmansföretag
CVR-nr 4149 2252
Adress: Storstrømsvej 35, 6715 Esbjerg N.
E-postadress: info@surisuri.dk
Telefonnummer: +45 53 70 97 24

Betalning
Du kan betala med:

Klarna
VISA / Dankort
Mastercard
Mobilbetalning
Viabill betalningslösning

Det är definitivt säkert att handla på surisuri.se
Beloppet dras bara från ditt kort när varan skickas från surisuri.se

Klarna
For at kunne tilbyde Klarnas betalingsmetoder, vil vi muligvis overføre dine personlige oplysninger i form af kontakt- og ordreoplysninger til Klarna, for at Klarna kan vurdere, hvorvidt du er kvalificeret til deres betalingsmetoder, og for at skræddersy disse betalingsmetoder til dig. Dine overførte personlige data bliver behandlet i overensstemmelse med Klarnas egen Databeskyttelsesmeddelelse.

Leverans
surisuri.se skickar varor inom 1-2 arbetsdagar.
Skulle det ske mot förväntningarna att beställda varor inte finns på vårt lager, kommer du att meddelas omedelbart.
Vi erbjuder leverans med shipmondo.com, så du är fri att välja leveransform som passar dina behov och önskemål.
Du kommer att få ett e-postmeddelande med spårningsnummer när varan skickas från vårt lager.
Delivery worldwide
We deliver within EU.
Please contact info@surisuri.dk regarding delivery inside EU.

Ångerrätt
Som konsument har du 14-dagars ångerrätt när du handlar på surisuri.dk
Avbokningsperioden löper ut 14 dagar efter den dagen du har tagit emot din vara.
Du måste meddela oss inom 14 dagar efter du har mottagit din vara att du vill avbryta ditt köp.
Meddelandet måste skickas till majakim@surisuri.dk. I ditt meddelande måste du göra det klart för oss att du vill använda dig av din ångerrätt.
Du kan inte ångra genom att helt enkelt vägra att ta emot varan utan att samtidigt meddela oss detta tydligt.

Returnering
Du måste returnera din beställning till oss utan onödigt dröjsmål och senast 14 dagar efter att du har meddelat oss att du vill avbryta ditt köp. Du måste bära de direkta kostnaderna i samband med returförsändelsen av varan. Du bär risken för varan från tidpunkten för du har tagit emot varan.
Varan måste returneras i originalförpackning och utan tecken på att ha varit öppen eller trasig.
Varans skick, när du skickar det retur.
Du är endast ansvarig för försämring av varans värde, vilket beror på annan hantering än vad som är nödvändigt för att bestämma varans natur, egenskaper och hur det fungerar.
Om varan har varit öppen (förpackningen måste vara obruten) anser vi att den är “använd”, vilket innebär att du inte kan få tillbaka dina pengar.
Vi anser att öppna (förpackningen måste vara obruten) varor är utan marknadsvärde och därför kommer försämringen att bedömas till 99,99%.
För att få tillbaka hela inköpsbeloppet får varan inte öppnas eller måste vara obruten.

Återbetalning
Om du ångrar ditt köp får du tillbaka det beloppet du har betalat till oss. I händelse av en nedskrivning av varans värde, som du är ansvarig för kommer detta att dras av köpbeloppet.
Om du använder dig av din ångerrätt kommer vi att återbetala alla betalningar som mottagits från dig, inklusive leveranskostnader (men inte extra kostnader på grund av ditt eget val av en annan leveransform än den billigaste formen av standardleverans som vi erbjuder), utan onödigt fördröjning och under alla omständigheter inom 14 dagar från det datum då vi fick meddelande om ditt beslut att säga upp detta avtal. Vi gör en sådan återbetalning med samma betalningsmetod som du använde för den ursprungliga transaktionen, såvida du inte uttryckligen har godkänt något annat.
Vi kan hålla tillbaka återbetalningen tills vi har fått tillbaka varan, såvida du inte tidigare har tillhandahållit dokumentation för att du har returnerat varan.
Om du ångrar köpet måste varan skickas till:
surisuri.dk, Storstrømsvej 35, 6715 Esbjerg N. DK.
Vi tar inte emot paket utan överlämning eller paket som skickas med efterkravsbetalning.

Reklamationsrätt
Konsumenten kan reklamera fel på produkten i upp till 36 månader enligt konsumenttjänstlagen. Detta innebär att du antingen kan byta varan, få pengarna tillbaka eller en sänkning av priset, beroende på den specifika situationen.
Skador på varan till följd av felaktig hantering av kunden täcks inte av reklamationsrätten. Klagomål angående brister måste rapporteras till företagsnamnet inom rimlig tid efter mottagandet av varorna.
Här gäller max. två månader som en rimlig tid, om inte man har kommit överens om något annat.
Vi återbetalar rimliga fraktkostnader.
Om klagomålet är motiverat ersätter vi naturligtvis dina (rimliga) fraktkostnader.

Varan skickas till:
surisuri.dk, Storstrømsvej 35, 6715 Esbjerg N. Danmark

När du returnerar varan, beskriv problemet så detaljerat som möjligt.
Vi tar inte emot paket utan överlämning eller paket som skickas med efterkravsbetalning.

Policy för personuppgifter
På surisuri.dk är din information konfidentiell och behandlas i enlighet med lagstiftning om personuppgifter.
För att du ska kunna ingå ett avtal med oss ​​behöver vi följande information:
Namn, adress, tfn. och e-postadress.
Vi registrerar dina personuppgifter i det syfte att kunna leverera varan till dig.

Villkoren uppdaterades senast i februari 2021.